HTML

iNews


inews.hu blogja.
Újdonságok érdekességek, meg ilyenek, az autók és a sport világából.
Bemutatkozás

Friss topikok

Címkék

a1gp (1) armstrong (1) autó (14) autópálya (1) autósport (29) autóteszt (1) bamako (3) blog (2) box (3) cer (1) champcar (1) dakar (1) dtm (2) f1 (3) foci (2) forma1 (10) fotó (1) gp2 (1) gyorsasági (1) indycar (1) jégkorong (2) judo (1) kerékpár (2) kézilabda (1) kosárlabda (1) közlekedés (4) labdarúgás (2) madár (2) motocross (6) motogp (9) motor (8) motorsport (15) nascar (2) németh kornél (1) parasport (2) rally (21) rossi (1) salakmotor (1) sport (59) superbike (3) talmácsi (3) télisport (1) tenisz (4) tereprally (1) traffipax (1) videó (1) wrc (1) wtcc (4)

Új hírforrás: RallyFanatic

2008.05.14. 21:56 Oszi

Eddig azt hittem, hogy a rally kategória van legjobban lefedve hírforrásokkal, nem létezik olyan információ, ami az iNews -on ne lenne megtalálható. De ma kellemesen csalódtam. Találtam egy új oldalt, ami olyan híreket és interjúkat is közöl, amiket a többiek még nem. Ez az oldal, a nemrég indult rallyfanatic.hu, akikenk csak gratulálni tudok művükhöz.

1 komment

Címkék: sport rally autósport

A bejegyzés trackback címe:

https://inews.blog.hu/api/trackback/id/tr83469159

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Máté Zsolt · http://www.rallyfanatic.hu 2008.05.17. 06:41:49

Köszönöm a dicséreted! május 22-én lesz egy hónapja,hogy a két kezemmel nekiláttam! Egyedül!Nagyon élvezem.Ezt csak fanaticusan lehet csinálni, vagy sehogy! Én az előbbit választottam! Tegnap az astori Mc'Donaldsaban csináltam Bessenyei Zolival egy riportot hétfőn lesz olvasható,Bútor Robi az egyik példaképe...stb!
Mégegyszer köszönök,mindent!Szeretettel várok mindenkit köztük TÉGED is vissza RallyFanaticába!
süti beállítások módosítása